Rog Sound

Sound Designer

Музыкант высшей квалификационной категории. Закончил Государственную Классическую Академию Музыки в Москве. Гитарист, композитор, преподаватель, блоггер, саунд дизайнер.

Musician of the highest qualification category. He graduated from the State Classical Academy of Music in Moscow. Guitarist, composer, teacher, blogger, sound designer.

Game projects

Depth balance

Play game

В этой игре вам предстоит грамотно распределять между зданиями самый ценный ресурс на земле - людей. Однако будьте внимательны, здания стоят на каменистых платформах, которые периодически опускаются вниз, если количество людей на платформе становится критическим. Найдите баланс и не допустите слишком большого перепада высот между платформами, иначе человечеству придет конец. Управление: левой кнопкой мыши выбираете здание, затем выбираете платформу, с которой вы хотите соединить это здание. «Игра была разработана во время участия в гейм джеме Ludum Dare 48 на базе сообщества авторов игр «Индикатор» (музыка и саунд дизайн Александр Рогачев) 

ИГРАТЬ

Find a balance in underground city, be careful with population. People are heavy. (sound by Alexander Rogachev) 

Domination

Play game

Fight against a large army of people and prove to the whole world that Godzilla is absolute domination. How to play:

Spawn two Godzilla

make a move

Click on button "next turn"

Repeat

Godzilla's can only attack with melee

Every enemy unit has a special type of attack

After dead Godzilla's can reborn, if the egg lives during two turns

Important: if, when generating a map, the movement of a unit is completely blocked - press restart button.

ИГРАТЬ

Team members Six person: Danila - Game designer, Nikita Zhigailo and Yan Panaev - devs, Mikhail Shegolev - 3d artist, Iliya Danilov - 2d artist, Alexander Rogachev - Sound designer  

Contacts

Contact Me